vrijdag 8 mei 2015

Get Hard

Get hard is een nieuwe komedie geregisseerd door Etan Cohen, dit is zijn eerste film die hij heeft geregisseerd. Verder is hij bekend als schrijver van films zoals: Men in Black 3

James King (Will Ferrell) is een steenrijke hedgefondsmanager, hij is aangeklaagd wegen fraude en
James King
 heeft een lange gevangenis straf in de gevangenis San Quentin gekregen.
De rechter heeft James 30 dagen gegeven om zijn zaakjes te regelen voordat hij naar de gevangenis moet. Uit wanhoop zoekt hij zijn werknemer Darnell Lewis (Kevin Hart) op, om hem voor te bereiden op het leven in de gevangenis. Darnell gaat na een tijdje akkoord om James te helpen en nu probeert hij James hard te krijgen zodat hij het leven in de gevangenis zal overleven                    


    

                                    Dernll traint James


Deze komedie vond ik helaas niet grappig en heb weinig gelachen. De meeste humor is dan ook voorspelbaar of ouderwets.  

Het acteerwerk is oke, maar helaas niet bijzonder. Ik denk dat Kevin Hart en Will Ferrell veel hebben hoeven doen om hun werk in de film te leveren.
De gene die ik het leuks in de film vond was Alison brie die een kleine rol heeft als de vriendin van James, ik vind het alleen jammer dat een goede actrice in een slecht film speelt.


Ik zou de film niet aanraden om in de bioscoop te gaan kijken, maar als die een keer op tv is kan het best leuk zijn om hem te zien, als er tenminste niks beters draait.

ik gef de film als cijfer een 2/10

Geen opmerkingen:

Een reactie posten