woensdag 30 december 2015

Mijn Top 10 slechtste films van 2015


Zoals ik al zei vond ik 2015 niet het beste films jaar en dat maakte het wel wat lastig voor deze lijst, omdat er zoveel slechte films waren die ik heb gezien dit jaar.
Maar dit waren echt de tien films waar ik dit jaar de meeste irritatie of vermoeidheid had.

10
Unfriended
Meestal komen er jaarlijks veel slechte horror films uit, omdat die vaak op een goedkope manier gemaakt kunnen worden, daar had dit jaar ook weer te veel van.
Unfriended was een van die horror films dit jaar. De film werd gefilmd via de camera's op verschillende laptops, waardoor je niet echt de beste kwaliteit film hebt.
Het acteer werk was niet goed en de film falde asl horror films, door slechts gebruik te maken van goedkope jumpscares en dan eindigen ze de film ook nog eens met een open einde en onbeantwoorde vragen.



9
Scouts Guide to the Zombie Apocalypse
Deze film was ook weer een "horror" film, die erg tegenviel, maar bevalve horror was het ook deels een komedie, die ik persoonlijk niet grappig vond.
Behalve de slechte grappen had de film ook een slecht verhaal, slecht acteerwerk en slechte effecten.


8
Point Break
Dit was de film waar ik het jaar mee heb afgesloten en wat een tegenvaller was dit. De trailer beloofd een mooie actie film, maar helaas kregen we een saaie film, waar zo nu en dan een actie scenes met extreme sport in voor komt.
Het enige wat de film deed was het redden van Keanu Reeves, wie in de orginele Point Break speelt, want zonder deze film had ik Keanu Reeves zijn film Knock Knock in deze lijst geplaatste.



7
Vacation
Vacation was weer een soort vervolg uit de Vacation filmserie, die haast hetzelfde is als andere films uit de Vacation film serie, alleen ander niet grappig. Deze film had veel saaie en voorspelbare humor.
Dit was een film van anderhalf uur, maar het voelde veel langer aan.


6
Get Hard
Deze film was ook weer een saaie en voorspelbare komedie. Ik ben ook geen fan van de twee acteurs die de hoofdrollen speelde: Will Ferrell en Kevin Hart. Hun komedie/humor is niet mijn stijl.
Het enige goede in de film was de korte tijd die Alison Brie heeft in de film.


5
Mortdecai
Dit was weer zo'n Johnny Depp komedie waarin hij weer een vreemde cartoonpersonage speelt, wat hij vaak herhaaldelijk in komedies doet. Gelukkig heeft Johnny Depp dit jaar nog wel laten zien dat hij ook nog serieus kan acteren in Black Mass.
Hopelijk zal hij in de toekomst meer serieuze rollen spelen in plaats van hetzelfde cartoonpersonages.



4
The Gallows
Dit was ook weer zo'n goedkope horror film, maar in dan in found footage stijl, dsu waar de personages alles zelf filmen, wat alleen maar leidt tot jump scares dat er ineens iets met een hard (en vaak onlogisch) geluid in beeld springt.
Zowel het acteerwerk en het verhaal waren slecht.


3
The Boy Next Door
Deze film had een slecht verhaal dat eigenlijk een romantische film moest worden, maar ze verkochten het als een thriller, omdat de leerling ineens creepy zijn lerares stalkte en bedreigde.
Het acteerwerk was ook slecht, want de hoofdrollen worden eigenlijk gespeeld door een zangeres en een danser.



2
Paranormal Activity: The Ghost Dimension
Persoonlijk was ik nooit zo'n grote fan van de Paranormal Activity serie, omdat ik het maar goedkope horror films vindt, die op de found footage manier zijn gefilmd en niet eens tonen wat de demon is en hoe hij eruit ziet. Dat laatste hebben "opgelost" door de demon in deze film te tonen, maar de film werd er niet echt beter door.
Het is verder ook een saaie film met voorspelbare jump scares en leugens, want mijn vragen zijn na deze film nog niet beantwoord. Hopelijk blijft dit echt de laatste uit de serie.
Ik ben wel zo dom geweest om deze film twee keer te kijken in de bioscoop, maar de tweede keer was het voor mij meer een komedie dan een horror, omdat ik vaak kon lachen om de reactie van mensen die mee waren, die  na elke jump scare schrokken.



1
Fifty Shades of Grey
Ik wist niet wat ik van deze film moest verwachten, omdat ik grootse verhalen hoorde over het boek. Maar na de film gezien te hebben snap ik niet dat het boek zo'n succes was. Veel vrouwen zeggen ook dat de film geweldig is, maar na de film te hebben gezien, hoef ik het boek zeker niet te lezen.
De film is eigenlijk een soort Twilight, maar dan met een seksuele tint en allemaal geschreven op een Blackberry. Dat lijkt met moeilijk een succes
Negatief plus negatief leidt eigenlijk tot possitief, maar niet hier met Twilight en Fifty Shades of Gray heb je uiteindelijk een slecht verhaal met slecht acteerwerk. Ik snap niet dat zoveel mensen hier nou zoveel plezier mee hebben.





Deze tien films zijn echt de films die ik kan afraden om te kijken, Ik ben blij als ik ze helemaal vergeten ben
Ik zeg niet dat je deze films moet haten zoals ik dat doe. Mocht je plezier in een van deze films vinden, dan respecteer ik dat en vind het vooral knap dat je dat kan.

Graag wil ik iedereen weer bedanken van het lezen, volgen en liken van mijn reviews van dit jaar.
Ik kijk al uit naar 2016 en heb het idee dat dat een beter (film)jaar zal worden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten